Essence (trend edition) Fruity!!

Fruity!! De nieuwe trend edition van Essence… Je leest er bijna op elke beautyblog over en misschien heb je hem zelfs al in de kast staan. Afgelopen zaterdag ben ik (natuurlijk vanwege de 1+1 gratis actie) naar de Kruidvat gegaan om mijzelf eens goed te verwennen met nieuwe spulletjes. Naast een hoop nieuwe makeup heb ik ook de alle kleurtjes van de ‘Fruity’ trend edition gekocht. Helaas waren de doosjes met ‘nailfruits’ al uitverkocht maar die hoop ik binnenkort nog ergens te kunnen kopen.

Hierbij swatches en mijn mening van de ‘Fruity’ trend edition.


Scented top coat – 01 smells like strawberry (€1,99)

Dit is de topcoat die geur afgeeft zodra je hiermee je nagel lakt. Ik had hier nog nooit eerder van gehoord dus was erg benieuws naar het effect en natuurlijk de geur. Toen ik thuis kwam lakte ik hier meteen een nagel mee maar mijn enthausiasme was na 5 seconden beneden het diepte punt. De glans was mooi maar gatverdamme wat een mierzoette aarbeien lucht kwam er van mijn nagel af. Veel te zoet dus en bleef het overa ruiken (logisch als je je handen gebruikt). Leuk voor mijn collectie maar net voor herhaling vatbaar dus.


Nagellak – 01 Banana Joe (€1,79)

Gele nagellak, niet mijn eerste keus maar tja, zonde om te laten staan. Opzich vind ik deze lak voor een gele lak kwa kleur wel mooi. Het is een zacht geel met een shimmer. Dat geef toch wat extra’s. Helaas dekt de lak niet zo goed en lakt hij streperig. Op de foto heb ik 3 laagjes op.


Nagellak – 02 Peach Beauty (€1,79)

Deze lak vind ik persoonlijk prachtig maar zoals je ziet staat hij bij mijn huid niet zo mooi. Waarschijnlijk bij een dame met wat blekere handen staat hij prachtig. Het is een zacht oranje lak zonder shimmer. Helaas dekt ook deze lak niet goed. Op de foto heb ik 3 laagjes op.


Nagellak – 03 Very Cherry (€1,79)

Very Cherry is de eerste lak die ik echt mooi vind. Ook op mijn eigen nagels. Het is een oranje/roze lak met paarse glittertes. De glitters verdelen zich goed over de nagel en geeft een mooi effect. Op de foto heb ik 3 laagjes op.

Nagellak – 04 One Kiwi A Day (€1,79)

Echt een kiwi lakje hè?? Het is in ieder geval ECHT groen. Dit lakje is (zoals je zet) een fel groene lak met blauwe glitters. Voor af en toe op een feestje vind ik het wel leuk, maar het is niet iets wat ik naar kantoor zou dragen. Ook hier verdelen de gitters zich goed en dekt de lak volledig na 3 laagjes.


Nagellak – 05 Mashed Berries (€1,79)

De mooiste uit het stel. En prachtige zacht roze lak met paarse glitters. Deze dekt na twee lagen al goed maar zelf draag ik op de foto 3 lagen. Net als de twee voorgaande verdelen de glitters goed over de nagel. Deze zal ik waarschijnlijk vaak gaan dragen!!

Voor:
– Leuke felle kleurtjes.
– Leuk voor de zomer (als die komt).
– De prijs.

Tegen:
– De meeste kleurtjes vind ik niet geschikt voor mijn handen.
– De droogtijd is niet zoals ik gewend ben van Essence
– Helaas dekt de laag niet erg goed.

Alles bij elkaar ben niet minder enthausiast als dat ik was voordat ik ze had gekocht. Maar ach voor deze prijs in combinatie met de 1+1 actie vind ik het niet zo erg. Het zijn erg leuke kleurtjes en ben blij dat ik ze mag tevoegen aan mijn collectie!! Sorry als ik misschien een beetje negatief overkom maar ik geef mijn eerlijke mening en ga het niet de hele in prijzen als ik het niks vind.

Wat betreft de Trend Editions van Essence en Catrice:
Ik blijf het storend vinden dat geen enkele Kruidvat gelijk loopt. Waar in de stad nog een schap vol staat van de ‘Seasons of extremes’ trend edition is bij de andere Kruidvat de ‘Fruity’ trend edition alweer helemaal uitverkocht. Waarom wordt er niet een week of datum uitgekozen wanneer het bij alle Kruidvatten in de winkel ligt?? Dus als iemand bij de Kruivat werkt en dit leest.. DOE ER WAT AAN!!

Ik wens je een hele fijne dag vandaag!!

5 thoughts on “Essence (trend edition) Fruity!!

  1. ik heb ze ook maar ik blijf toch meer een catrice fan he, vind deze zo langzaam drogen of ben ik dan weer een zeikerdje hiih leuke swactches meis

Geef een reactie

