Catrice (LE) “Revoltaire”

Revoltaire

Revoltaire – wees wie je wilt zijn. Breek los van conventies en geniet van het leven, met nieuw elan! CATRICE brengt je in de stemming voor een kleurenrevolutie van lentetinten in mei 2012 met de Limited Edition “Revoltaire”. Contrasten? Ja, graag!

Natuurlijk bruin, subtiel groen, behoudend grijs en zachte nudetinten vormen het decor voor heldere, felle kleuren – het samenspel onthult de ware expertise. Koraalroze, gifgroen… “Revoltaire” by CATRICE – laten we uitzien naar prachtige, nieuwe kleurencombinaties! (Bron: Catrice.eu)

Gister ben ik heel Utrecht door gefietst om de prachtige LE Revoltaire te kunnen kopen. Bijna overal was hij al uitverkocht. Dit is volkomen logisch want, JA hij is nog prachtiger dan op de foto’s!! Uiteindelijk kwam ik terecht bij de Kruidvat bij mij in de straat (de dichtsbijzijnde) en daar hadden ze alles nog liggen. Waarom ik niet meteen naar die Kruidvat ben gegaan weet ik eigenlijk ook niet.

Ik heb de 5 lakken, de blush en het groene palette gekocht. Eerste instantie wilde ik niet alle lakken kopen omdat sommige teveel lijken op lakken die ik al heb. Maar ik heb een hele slechte gewoonte… Ik kan namelijk bij een LE geen nagellak laten staan, ik moet het altijd compleet hebben!! En door de “1+1 gratis op nagelspullen” actie had ik een goed excuus om toch alles mee te nemen. Zo kwam het toch nog allemaal goed🙂.

De namen zijn zoals we gewend zijn van Catrice erg leuk:
C01 Innocent Toxin
C02 Attracting Camouflage
C03 Colour Bomb
C04 Colour Of Honor
C05 Mission Lilac

Hieronder zie je wat foto’s van de lakjes (sorry voor de kwaliteit, ik heb de foto’s gisteravond gemaakt met mij iphone)

C01 Innocent Toxin
Innocent Toxin
C02 Attracting Camouflage
Attracting Camouflage

C03 Colour Bomb
Colour Bomb

C04 Colour Of Honor
Colour of Honor

C05 Mission Lilac
Mission Lilac

Zoals we gewend zijn van Catrice is de kwaliteit van de lak erg goed, 2 laagjes is voldoende en hij droogt redelijk snel.
Swatches
De lakjes die mij minder aanspreken zijn C01 Innocent Tox en C04 Colour Of Honor. Dit omdat Innocent Toxin een dupe is van 810 ACid/DC, deze lak zit in de normale collectie van Catrice zit. Colour of Honor trekt mij niet omdat ik geen fan ben van goud, maar misschien in combinatie met aan andere kleur is hij wel mooi.

Gister avond heb ik mijn nagels gelakt met C03 Colour Bomb en op mijn ringvingers een accent met C05 Mission Lilac. Een simpele maar prachtige combinatie. Manicure

Wat vind jij van Revoltaire en mijn gelakte nagels??

Liefs Nathalie

One thought on “Catrice (LE) “Revoltaire”

Geef een reactie

