30day nail challenge

Een vriendin wees mij donderdag op een super leuk challenge. De “30 day nail challenge” en aangezien wij beide nagellak verslaafd zijn is dit dus echt super! Ze heeft mij een duwtje in mijn rug gegeven en oké, I’M IN!!!!

Ik ben erg druk met werk en andere dingen waardoor ik niet dagelijks zal posten. Waarschijnlijk zal ik ongeveer 2 a 3 keer in de week een blogpost schrijven over de challenge en ik zal dus ook niet binnen een maand klaar zijn. Maar ach, het gaat bij mij niet om de snelheid maar gewoon omdat ik het leuk vind!

Hieronder de challenge:
30daynailchallenge

Maandag ga ik beginnen en ben heel benieuwd of ik met creatieve dingen kom. Heb jij deze challenge al eens gedaan of heb je zin om mee te doen?? Let me know!

Liefs Nathalie

6 thoughts on “30day nail challenge

  1. Het is een ontzettende leuke challenge! Ik ben ontzettend benieuwd wat je er van gaat maken, maar ik ben ervan overtuigd dat het super wordt, aangezien je mooie nagels!🙂

    • Dat red ik helaas ook niet hoor, ik probeer het ongeveer 1 a 2x per week te doen. Dan blijft het ook leuker denk ik zelf🙂

Geef een reactie

