Lush Lemony Flutter

 Lemony Flutter

Ik heb een grote liefde voor Lemony Flutter van Lush en ik denk samen met mij nog heel veel meer mensen die van verzorgde handen en mooie nagelriemen houden. Eindelijk zit er een Lush in Utrecht (prachtige winkel) en donderdag heb ik eindelijk weer een nieuw potje gehaald en al lopend ben ik meteen gaan smeren.

Nog steeds snap ik niet dat ik een half jaar geen potje in huis heb gehad. Wat is dit spul toch fijn: Een frisse geur, niet plakkerig maar wel lekker vettig en je ziet meteen het verschil!!

Zelf heb ik het potje in mijn handtas zitten en gebruik ik het dagelijks, soms wel meerdere keren op een dag (nadat ik mijn handen heb gewassen bijvoorbeeld). Daarnaast gebruik ik het soms ook als ik ergens een droog plekje heb. Creme trekt altijd zo snel in en dit is een snelle oplossing aangezien ik het altijd bij mij heb.

Een potje kost €9,95 en hier zit 50 gram in. De houdbaarheid is een jaar. Nu denk je waarschijnlijk: “50 gram, wat weinig!” maar daar vergis je je echt in! Je gebruikt namelijk altijd maar een heel klein beetje per keer en ik ken een hoop mensen die er als de houdbaarheid is verlopen de bodem nog niet hebben bereikt. Het is  voor een Lush product dus eigenlijk super goedkoop!

Dit zijn de Ingrediёnten:
Beeswax, Citroen Olie, Propylparaben , Fresh Organic Lemon Infusion, Shea Butter, Lanolin, Soya Oil, Organic Cold Pressed Avocado Oil, Organic Cold Pressed Flaxseed Oil, Mango Butter, Extra Virgin Coconut Oil, Castor Oil, Perfume, Organic Cold Pressed Wheatgerm Oil, Lavender Oil, Tagetes Oil, Chamomile Blue Oil, Gardenia Extract, Citral, Geraniol, Citronellol.

Lush koopt ingrediënten bij leveranciers die niet op dieren testen. Dit vind ik zelf erg fijn!

Hieronder zie je een filmpje van Lush.nl over Lemony Flutter:

 (bron: Lush.nl)

Als je nog geen Lemony Flutter in huis heb dan is het echt een aanrader!! En voor iedereen die het al gebruikt: Lekker blijven smeren!!

Liefs Nathalie

6 thoughts on “Lush Lemony Flutter

  1. Hier lees je zoveel over & wat zal het een geweldig product zijn! Ik ben eigenlijk ook heel erg eens met je beschrijving dat 50 gram niet heel weinig is en dat de prijs heel goedkoop is voor Lush!🙂 Liefs, Gerrianne

  2. ik heb helemaal geen smeersels van lush maarrrr er is wat onderweg hihih hoor en lees zoveel over dit product dat ik hem vanmorgen besteld heb😀 ben te lui om hier naar de stad te gaan maar online bestellen is ook makkelijk dus ben benieuwd😀

  3. mijn potje is onderweg (lekker had een heel verhaal getiept maar nu issie weg :() anyway ik heb helemaal geen lush producten maar hoor zoveel goed over dit potje dat ik hem maar gewoon besteld heb:D dus benne benieuwd he😀

      • nee heb hem nog niet binnen kreeg vandaag mail dat ie verstuurd is dus denk morgen en dan laat ik het je nog ff weten😀 hoop dat het echt wonderspul is hahaah

Geef een reactie

