Day 1: Red (30day nail challenge)

Het is zover, de eerste dag van mij 30day nail challange. Ik moet helaas toegeven dat ik meteen vals ga spelen. Dag 1 is namelijk Rood, en als ik ergens een hekel aan heb is het rood!! De kleur trekt mij niet, kleding in het rood staat mij niet en rode nagellak in combinatie met mijn handen is al helemaal geen gezicht (het lijkt dan net of ik zieke handjes heb).

Daarom heb ik mijn “nail of the day” op een nagelwiel gemaakt en hiervoor heb ik de volgende lakjes gebruikt:

Catrice 070 caught on the red carpet
Catrice 060 bloody mary to go
Essence 72 time for romance
Essence 60 fateful desire

Nagellak

lakjes

Eerst heb ik de nagel rood gelakt met 060 bloody mary to go van Catrice.  Daarna heb ik verschillende streepjes getrokken. Helemaal links een streepje met 72 time for romance van Essence, daarnaast een streepje met 070 caught on the red carpet van Catrice en als laatst een streepje met 60 fateful desire van Essence. Als laatste heb ik 5 rode steentjes geplakt aan de linkerkant.

Nagel

Een simpele (vind ik zelf) manicure/nailart maar toch heel leuk!
Vanaf nu zal ik braaf alle dagen op mijn eigen nagels doen.

Wat vind je ervan??

Liefs Nathalie

 

5 thoughts on “Day 1: Red (30day nail challenge)

  1. Wha, ik begon toch wel eventjes een beetje te lachen! ‘T geeft helemaal niet, als je ergens een hekel aan hebt – kan je het vaak maar beter niet doen! Ik vindt je nagels leuk op het nagelwiel!🙂 Liefs,G errianne

Geef een reactie

