Fotologje (week 18)

Vandaag even een fotologje, ik zie dat altijd op andere blogs voorbij komen en vind dat persoonlijk altijd erg leuk om te zien. Hopelijk vinden jullie mijn fotolog ook leuk! De foto’s lopen van nieuw naar oud.  Kijk en lees je mee?

Instagram foto's

1. Buikspier/pilates oefeningen doen in de sportschool. Rechts van mij zie je een man staan, hij stond mij constant aan te staren, super irritant! Ben niet in de sportschool om een praatje te maken maar om mijn oefeningen te doen en dan weer snel naar huis!
2. De crosstrainer in de sportschool. Normaal gesproken vind ik dit 3x niets maar omdat je tv kan kijken op je crosstrainer en je eigen oordopjes erin kan pluggen valt het reuze mee en zijn de 30 minuten zo voorbij.
3. De sneakers van mij mannetje en van mij. Dit was in Antwerpen op 1 januari 2012. Deze foto is dus eigenlijk oud maar had ik geplaatst op instagram gewoon omdat ik van hem hou en ik dit een prachtige foto blijf vinden!
4. Ik doe de “Photo a day  challenge op instagram. Dag 7 was: “Someone that inspires you”. Mijn moeder inspireert mij, gewoon omdat het een top mamma is en een super sterke vrouw!❤
5. Een schreeuw om hulp op Instagram. Sinds een paar weken gebeurd er namelijk iets heel stoms! Een half uur nadat ik mijn nagels heb gelakt ontstaan er opeens bubbeltjes onder de lak en deze gaan niet meer weg! Ik weet niet wat ik eraan kan doen L.
6. Via een meisje op Instagram kreeg ik dit youtube filmpje. Het gaat over “Sh*t nail polish addict say”. Echt HI-LA-RISCH omdat ik mijzelf in veel dingen herken * oeps*. Het filmpje kun je heir bekijken: http://youtu.be/ur-X60t6rac
7. Ik had mijn nagels gelakt en was er zelf erg blij mee. Ik heb mijn nieuwe Essie gebruikt en als accent nagel heb ik roze lak en steentjes gebruikt.
8. Mijn allereerste Essie lakje is een feit. Wat is hij mooi❤ Hier komt binnenkort nog een shoplog over! Het is nummer 76 Merino Cool.
9. Ik heb eindelijk weer een potje Lemony Flutter in mijn bezit. Hier is eerder een shoplog online over gekomen!
10. Zaterdag had ik bakwoede. Eens in de zoveel tijd heb ik dat en dan wil ik cake of koekjes bakken. Ik heb brownies gemaakt maar dit is een mix van witte en pure chocolade. Heerlijk!!!
11. Door mijn bakwoede had ik ook cupcakes gemaakt met vanille topping. De eerste keer dat ik cupcakes heb gemaakt en ook deze waren HEER-LIJK!!!
12. Ik had vrijdag mijn fiets op werk laten staan en die wilde ik zaterdag eventjes ophalen. Helaas kon ik niet de fietsenstalling in L Maar wel een mooie foto rijker van ons mooie kantoor.
13. Foto’s in de lift maken vindt ik leuk!! Even mijzelf bekijken lol.
14. Weer een mooie manicure van mijzelf. Ik was er erg tevreden mee en kreeg zelfs reacties op werk in de lift van een vreemd J.
15. Mijn Koninginnedag outfit, make-up en nagels. Was een geslaagde dag!

Ik hoop dat je mijn fotolog leuk vond!

Liefs Nathalie

6 thoughts on “Fotologje (week 18)

Geef een reactie

