Blegh, update!

Een korte update….

Nog niet zo lang geleden ben ik begonnen mijn mijn blog en nu is het alweer zo stil, sorry hiervoor!!

Als hier iemand van baalt dan ben ik dat wel. De laatste tijd zit ik door wat privé omstandigheden niet zo lekker in mijn vel en kan ik het moeilijk opbrengen om naast mijn werk nog iets te doen. Bloggen staat daardoor (helaas) laag op mijn prioriteiten lijstje. En nogmaals: hier baal ik VERSCHRIKKELIJK van. Ik heb mijzelf toch een schop onder mijn kont gegeven en probeer zo snel mogelijk weer wat logjes online te gooien. Nu er iets meer rust terug is in mijn leventje komen er weer allemaal leuke ideeën voor mijn blog naar boven. Zo wil ik onder andere verder gaan met mijn 30day nail challenge en heb ik een nagellak ruil gedaan met meiden uit Amerika, Canada, Duitsland en Israël. Er komt veel nagellak online dus!

Ik hoop dat jullie weer met veel plezier mijn blog zullen bezoeken/lezen en als je dingen wilt zien/lezen laat dit mij weten! Dat motiveert/inspireert mij namelijk ook!

Liefs Nathalie

One thought on “Blegh, update!

Geef een reactie

