NAIL MAIL!!!

Als je actief bent op Instagram en volgt daar een aantal “nagelmeisjes” dan ken je het woord Nailmail waarschijnlijk wel… Voor de mensen die het niet kennen een korte uitleg:

Nailmail is letterlijk vertaald Nagelpost. Het is heel simpel. Jij verstuurd nagellak naar een meisje in een ander land en zij stuurt ook nagellak terug naar jou.

Nailmail is erg handig als je bepaalde nagellak wilt hebben die in nederland niet te koop zijn of merken die in het buitenland een stuk goedkoper zijn. In Nederland hebben wij bijvoorbeeld Essence, Catrice en Gosh. 3 merken die buiten Europa niet te krijgen zijn en waar je sommige meiden super gelukkig mee kan maken!

Enige tijd geleden zag ik op internet dat Essence een geweldige Trend Edition zou uitbrengen, Snow White!! Deze moest en zou ik hebben, maar helaas… De collectie komt niet naar Nederland dus moest ik dit op een andere manier oplossen. Ik heb op instagram contact met een Duitse vrouw Martina (@goodforya op instagram) en heb haar toen gevraagd of zij aan deze Trend Edition kon komen. Zij heeft voor mij letterlijk ELKE dag meerdere drogisten bezocht om te kijken of hij er al was en ja, 2 weken terug kreeg ik het bericht dat ze de hele collectie heeft kunnen kopen voor mij en dat zij het zo snel mogelijk op zou sturen. MARTINA is mijn held!!!

Dinsdag ging om 15.00 de deurbel.. Apart, de meneer van de woningbouw was al geweest en ik verwachtte niets. Ik rende naar beneden en kreeg het volgende van de postmeneer.

OMG Links bovenin zag ik het adres van Martina staan en ik werd helemaal gek!! NAILMAIL TIME!!!! Ik rende naar boven en scheurde het pakketje open. Mijn hemel wat ben ik verwend door mijn duitse vriendin. Het volgende zat ik het pakketje:

De gehele Snow White Trend Edition van Essence (inc. de nagelstickers), 2 lakken van het Duitse merk P2, een bodybutter en een super lief kaartje.

Ik ben super gelukkig met mijn nailmail en weet niet met welke lak ik moet beginnen hahaha. Swatches komen binnen kort online.
Martina, if you read this.. THANK YOU SO MUCH!!!

Fijne dag!!

Liefs Nathalie

4 thoughts on “NAIL MAIL!!!

    • De collectie is super! Nee ik stuur haar voor ongeveer hetzelfde bedrag nagellak/makeup die zij niet in Duitsland kan krijgen🙂

Geef een reactie

