Nagellak Stash

Ik krijg altijd veel vragen over mijn nagellak. Welke nagellak ik allemaal heb en hoeveel het er nou eigenlijk zijn.

Daarom het in een tabje erbij gemaakt op mijn blog genaamd Nagellak Stash.

Als je naar deze pagina gaat zie je een foto van mijn nagellak stash en daar onder een lijst met mijn gehele collectie. Als je op de naam van de lak klikt opent er een nieuw scherm met een swatch van de lak. Voor mij super handig om terug te kijken wat ik nu allemaal in mijn Helmer (lees: ikea kast) heb zitten en voor jullie handig als je wilt weten hoe een lak eruit zie voordat je hem koopt.

Helaas is de pagina nog niet helemaal up to date. Ik dacht dit eventjes in 1 dagje te maken maar dat is helaas niet te doen.  Ik moet namelijk elke lak nog swatchen en heb nu ongeveer 340 lakken in mijn collectie. Er staan nu ongeveer 59 lakken online en wekelijks zullen hier lakken bij komen.

Mocht je een lak in je hoofd hebben die je echt even wilt zien, laat mij dit dan eventjes weten!! Misschien heb ik hem in mijn collectie en kan ik hem dan even voor je swatchen en online zetten.

Liefs Nathalie

4 thoughts on “Nagellak Stash

  1. Ehm, Nathalie? Het lijkt NOG méér dan dat je op Instagram plaatste laatst. Wauw, het is gewoon echt amazing! Hier en daar nog wat lege plekjes, maar volgens mij is dit al snel nog voller bij je, haha! Echt tof om het te zien & doe rustig aan met de swatches, iedereen zal het wel snappen, aangezien er ontzettend veel zijn! Liefs, Gerrianne

    • Wauw haha!
      En ik dacht dat mijn stash redelijk groot was, je kan gewoon nu bijna iedere dag van het jaar een nieuwe lak op zonder dat je er eentje opnieuw moet dragen!
      wauw!!

      • Ja klopt! ik kan inmiddels meer dan 1 jaar elke dag een andere lak op.. zo had ik het nooit bekeken. Wat erg eigenlijk hahaha.

    • ERG HE!!! Er is inmiddels nog meer bij gekomen hahaha. Ik probeer dit weekend weer wat swatches online the gooien, het is super leuk om te doen maar zo veeeeel werk! Thanks voor al je leuke reacties🙂

Geef een reactie

