Essence trend edition “Snow White”

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van het land…

Essence heeft weer een prachtige Trend Edition in de winkel liggen. Namelijk “Snow White”. Van de gelijknamige film “Snow White and the Huntsman”.

Helaas is deze Trend Edition niet in Nederland verkrijgbaar maar ik had mijn zinnen erop gezet en heb hem toch weten te bemachtigen!

Hieronder swatches!

De meeste Trend Editions van Essence bestaan uit 5 nagellakken maar deze keer hebben ze het anders gedaan. De TE bestaat uit 11 lakken!!!


1 grote lak voor Sneeuwwitje (10ml)

01 Snow White

7 kleine lakjes voor de 7 dwergen (5ml)
02 Grumpy
03 Doc
04 Happy
05 Sneezy
06 Sleepy
07 Bashful
08 Dopey

3 special effect toppers (10ml)
01 Evil Queen
02 The Huntsman
03 Prince Charming

Nagelvijl (deze heb ik helaas niet)
Nagelstickers

De lakken ben ik natuurlijk meteen gaan uittesten en de kwaliteit is zoals we gewend zijn van Essence. De meeste lakken dekken met 2 laagjes. Behalve 01 Snow White en 08 Dopey dekken ietsje minder maar dat wordt ze vergeven. Ik de meeste lakken zit een microglitter of shimmertje wat ze echt prachtig maakt. Ook de Special Effect Toppers zijn GE-WEL-DIG. Ik zou het alleen nooit op alle nagels dragen maar alleen op 1 nagel o.i.d. anders wordt het een beetje teveel van het goede. De nagelstickers heb ik nog niet uitgeprobeerd. Zonde om het pakje open te maken!

Hieronder de swatches van de nagellak (2 lagen).

01 Snow White
Image Hosted by ImageShack.us

02 Grumpy
Image Hosted by ImageShack.us

03 Doc
Image Hosted by ImageShack.us

04 Happy
Image Hosted by ImageShack.us

05 Sneezy
Image Hosted by ImageShack.us

06 Sleepy
Image Hosted by ImageShack.us

07 Bashful
Image Hosted by ImageShack.us

08 Dopey
Image Hosted by ImageShack.us

01 Evil Queen
Image Hosted by ImageShack.us

02 The Huntsman
Image Hosted by ImageShack.us

03 Prince Charming
Image Hosted by ImageShack.us

Ik ben officieel verliefd. Wat vind jij van deze Essence Trend Edition??

Fijne dag!
Liefs Nathalie

Geef een reactie

