“99 Vragen die niemand vraagt” tag

Goedemorgen!

Op internet vond ik een “99 questions nobody asks” tag en vond deze super leuk. Met een vertaling en wat aanpassingen heb ik er zelf wat leuks van gemaakt.

Let’s get personal, enjoy!

1: Slaap je met je kast deur open of dicht?
Dicht!! Ik ben namelijk bang in het donker, laat staan als er een kast open staat.

2: Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Ik ben niet vaak in hotel maar als ik er ben neem ik ze mee..😀

3: Slaap jij met je dekens ingestopt of niet?
Vroeg MOEST mijn deken altijd ingestopt zijn. Inmiddels ligt mijn lekker los, heerlijk!

4: Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Uhmm nee.. niet echt de behoefte haha.

5: Gebruik jij post-it notes?
Op mijn werk gebruik in NONSTOP post-it notes.. I love them!

6: Knip jij kortingborden uit zonder ze ooit te gebruiken?
Regelmatig.😛

7: Wordt je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Doe dan maar een beer, dan is het snel afgelopen.

8: Heb je sproeten?
Nope.

9: Lach je altijd op foto’s?
Nee niet altijd. Ik kan niet op commando lachen, dat ziet er niet uit.

10: Wat is je grootste ergenis bij mensen?
Ik heb ere en hoop (oops).. Mensen die op het station door mij heen willen lopen omdat ze haast hebben. En geloof mij, ik ga ook niet aan de kant voor zulke mensen!

11: Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Waarom zou ik?

12: Heb je ooit geplast in de bosjes?
Misschien als klein kindje..

13: En gepoept??
Illg nee NEVER!

14: Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Ja, dat doe ik regelmatig.

15: Bijt je op je pen?
Ja, daarom mag niemand aan mijn pennen komen haha.

16: Met hoeveel mensen heb jij deze week geslapen?
1 persoon (mijn liefje).

17: Hoe groot is jouw bed?
140×200.

18: What is je favoriete liedje deze week?
Price Royce – Dulce (bachata).

19: Mannen die roze dragen?
Prima toch? We leven in 2012..

20: Kijk je nog steeds tekenfilms?
Ja, ‘s avonds op comedy central.

21: Wat is je minst favoriete film?
Die japanse/Chinese vecht films.. BORINGGG!!!

22: Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Uhmm denk je echt dat ik deze vraag beantwoord?? Niet dus.

23: Wat drink je bij je avondeten?
Als ik uiteten ga een wijntje. Anders water of sap.

24: In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Zoetzure saus of chilisaus.❤

25: Wat is je favoriete eten.
(surinaamse/antiliaanse) Chinees.

26: Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
The green mile.

27: Wie is de laatste person die je hebt gezoend?
Mijn liefje natuurlijk!

28: Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee niet mijn ding, ik hou niet van modder enz.

29: Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Strippen NOOIT! Naakt poseren misschien alleen als niet alles zichtbaar is, op een nette manier en voor een aanzienlijk bedrag..

30: Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Vorige week voor mijn nailmail post naar Canada.

31: Kan jij de olie van je auto vervangen?
Als ik een auto zou hebben en iemand zou het mij voordoen dan lukt het mij wel.

32: Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee, ik heb geen rijbewijs. Wel een boete voor geen licht op mijn fiets.

33: Ooit zonder benzine gezeten?
Ooit 1x in de auto van een vriendin.. Was even heel spannend maar het is goed gekomen.

34: Favoriete broodje?
Warm pistoletje met gesmolten kaas en ham van de Delifrance.❤

35: Het lekkerste ontbijt?
Cruesli Chocolade met yoghurt.

36: Hoe laat ga je naar bed?
Rond 23.00.

37: Ben je lui?
Als ik al mijn dagtaken heb gedaan ben ik VERSCSHRIKKELIJK lui!!

38: Hoe ging je verkleed tijdens carnival als klein kind?
Ik een keer als Pocahontas verkleed gegaan en dat vond ik super.

39: Wat is je chinees sterrenbeeld?
Draak.

40: Hoeveel talen spreek je?
2 (Nederlands & Engels).

41: Heb je een tijdschrijft abonnement?
Nee, die tijd is voorbij.

42: Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
Ik ben dan toch voor Ajax, dat heb ik van husi uit meegekregen.

43: Ben je koppig?
Ik?? Koppig?? Nee joh… -__-”

44: Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah sowieso! Die show van Tyra heb ik eigenlijk nooit gekeken.

45: Kijk je naar soaps?
Jup, GTST en vroeger ook naar As the world turns.

46: Heb je hoogtevrees?
Nee gelukkig geen last van.

47: Zing je in de auto?
Ja, gezellig toch?

48: Zing je in de douche?
Ook in de douche zing ik.🙂

49: Dans je in de auto?
Hoe doe je dat?

50: Ooit een pistool gebruikt?
Uhm ja.. Op de kermis.😛

51: Wanneer heb je voor het laatst een portraitfoto laten maken?
Toen ik mijn paspoort moest laten verlengen (2008 geloof ik).

52: Vind je musicals stom?
Integendeel, in vind musicals geweldig! Het is alleen zo duur.

53: Vind je kerst stressvol?
Ja.. Ik weet alleen niet waarom.

54: Ooit Pierogi gegeten?
What the hell is that?? *zoekt op google* Nee nooit gegeten.

55: Favoriete fruittaart?
Appeltaart van mijn moeder of tante.

56: Wat wilde je vroeger worden?
Politie op de motor

57: Geloof je in geesten?
Ja! Jij niet?? Kijk da teens Ghost Adventures.

58: Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Regelmatig.

59: Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Ik probeer dagelijks een pil voor betere weerstand in te nemen.

60: Draag je slippers?
Vandaag niet maar als de zon schijnt trek ik ze meteen uit de kast.

61: Draag je een badjas?
Jaaaa!! Heerlijk als ik onder de douche vandaan kom.

62: Wat draag je in bed?
Kort broekje en hempje.

63: Eerste concert?
K-otic met mijn moeder.

64: Kruidvat, Etos of DA.
KRUIDVAT!! En de DA voor Essie lakken.

65: Nike of Adidas?
Nike.

66: Cheetos of Doritos?
Doritos.❤

67: Pinda’s of zonnebloempitten.
Zonnebloempitten, Lekker!!

68: Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Uhmm nee… Ben ik nu stom?

69: Ooit danslessen gehad?
Ja! Zouk (braziliaans) en Salsa. Ik hou van dansen.

70: Wat voor beroep doet jouw man later?
Ik denk dat hij dan nog steeds in zijn eigen tattooshop werkt!

71: K an jij je tong oprollen?
Ja.

72: Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nog nooit aan meegedaan.

73: Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja *bloos*.

74: Heb je recordable cd’s in huis?
Nee maar wel op kantoor.

75: Kun je recordable cd’s branden?
Ja op mijn laptop denk ik (rare vraag).

76: Brand je vaak wierook?
Heel af en toe.

77: Ooit verliefd geweest?
Ja, op dit moment.🙂

78: Naar welk concert zou je graag willen?
Nicki Minaj!

79: Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Trey Songs.

80: Hete thee of ij thee?
Hete thee, heerlijk met een pak koekjes.

81: Thee of koffie.
Dan toch thee.

82: Mars of Snickers?
ik wil een Lion…

83: Kan je goed zwemmen?
Ik verzuip in ieder geval niet lol.

84: Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Nee, dan verzuip ik dus wel.

85: Ben je een patient?
Uhm, ja.. (privé)

86: DJ of een Band op je bruiloft?
Een band, Cookies & Cream uit België!

87: Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja, ik heb 1 keer iets gewonnen en toen won ik 30 nagellak stripers.

88: Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee, ik ben pas 23 en heb niet voor medische redenen nodig.

89: Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Ik ben niet dol op olijven maar als ik moet kiezen dan maar de groene.

90: Kan je haken of breien?
Nee…

91: De beste plek voor een openhaard?
Woonkamer.

92: Wil je trouwen?
Ja zeker!

93: Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Ik ben niet getrouwd maar 1,5 jaar samen met mijn liefje.

94: Wie was je middelbareschool “crush”?
Usher en Craig David.

95: Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Soms wel ja.

96: Heb je kinderen?
Nee.

97: Wil je kinderen?
Ja, heel graag!

98: Wat is je favoriete kleur?
Paars.

99: Mis je nog iets?
Ja: Wie tag je? Ik tag iedereen die deze vragenlijst leuk vind! Ga je gang!!

Hoop dat jullie deze vragenlijst leuk vonden om je lezen!


Fijne dag.
Liefs Nathalie

7 thoughts on ““99 Vragen die niemand vraagt” tag

Geef een reactie

