P2 Nagellak


Vorige week kreeg ik van Martina uit Duitsland nailmail toegestuurd. Naast de volledige Snow White collectie van Essence had ik haar ook gevraagd een P2 nagellak  mee te sturen. Dit is een merk wat alleen in Duitsland te koop is en de reviews die ik ervan heb gelezen zijn erg positief. Ik had hier nog niets van in mijn collectie en was er erg nieuwsgierig naar. Ze heeft mijn 2 P2 lakken opgestuurd (een groene en grijze lak) en ik heb er 1 voor jullie geswatched.

Ik kan je alvast vertellen: Ik ben nu al fan!

 

Een van de lakken die ik kreeg op gestuurd is een P2 Color Victim lak, er zit 10ml in het potje en kost (geloof ik) rond de €1,75.. Koopje dus!! Ik weet eigenlijk niet of er nog andere soorten lakken zijn van P2, dit zal ik  eens navragen.  De lak heet 541 Night out. Die naam is wel gepast. Het is namelijk een diep grijze lak met een paarse ondertoon, PRACHTIG. Het is altijd maar afwachten hoe de lak eruit ziet op je nagel.

Zoals ik hierboven al schreef, ik ben FAN! Het kwastje is heel fijn (niet te breed, niet te smal), de lak zelf is vloeibaar genoeg om fijn te lakken, de lak dekt volledig na 2 laagjes, hij droogt snel en die glans.. Super!! Ook de kleur is hetzelfde als in het potje, geen gekke verassingen dus. Hieronder een foto van mijn nagels zonder topcoat (helaas is de kleur op de foto niet zo goed te zien).

De lak is prachtig op zichzelf  maar vind het zelf altijd een beetje saai zonder iets erop. Ik wilde of Konad erop stempelen of een steentje. Het was al laat dus ben ik voor het steentje gegaan. Ik doe altijd een drupje topcoat op mijn nagel en daar druk ik het steentje in. Dit laat ik goed drogen en dan lak ik mijn hele nagel (inc. steentje) af met een topcoat. Ik kan je verzekeren dat het steentje dan muur vast zit. Hier het resultaat:

Wat vind je ervan? Heb je zelf al P2 lak in je collectie?

Fijne dag!
Liefs Nathalie

2 thoughts on “P2 Nagellak

Geef een reactie

