Kruidvat “Jouw Extravoordeelkaart”


De Kruidvat “Extravoordeelkaart”. Heb jij hem al?? Ik heb hem inmiddels al weer bijna een jaar en ik ben fan groot fan!!

Normaal ben ik geen fan van spaarpunten. Ik heb een AirMiles kaart maar die vergeet ik ALTIJD. Verder spaar ik ook niet omdat je meestal voor punten veel geld moet uitgeven en dat vind ik gewoon onzin. Kruidvat heeft het anders aan gepakt.

De Kruidvat Extravoordeelkaart is gratis. Deze liggen bij de kassa en anders kun je er gewoon naar vragen. De kaart wordt meteen gescant zo krijg je meteen punten bij de aankoop op dat moment. Thuis registreer je de pas via de website en dan is je pas actief.

Je krijgt bij ELKE €1,- een punt! Geweldig!! Je hoeft dus niet voor tientallen euro’s iets aan te schaffen om punten te verzamelen. Vorig jaar kreeg ik met mijn verjaardag ook extra punten, ook mooi meegenomen!! Met de punten die je hebt gespaard kun je op de website van Kruidvat cadeau’s kopen. Dit veranderd een keer in de zoveel tijd en er zit veel variatie in (van voeding tot makeup). Je hebt al een cadeautje vanaf 75 punten.

 Naast het sparen van punten krijg je ook elke dag een mailtje met een aanbieding die alleen geldig is met je pas. Deze aanbieding activeer op de website en staat dan op je pas. Samen met je pas krijg je de korting op het artikel in de winkel. De aanbieding blijf een week onder je geactiveerde aanbiedingen staan en is eenmalig te gebruiken. In het mailtje staat ook vaak hoeveel producten je mag kopen (meestal 2 of 3). De aanbiedingen worden afgestemd op jouw intresses, je kunt kiezen uit: Baby&Peuter, Beauty, Gezondheid en Mannenverzorging. Natuurlijk kun je ze (zoals ik) ook alle vier aanklikken. Dan kun je er altijd wel iemand blij mee maken met een aanbieding.

Je punten overzicht staat onderaan je kassa bon maar kun je ook op de website checken. Zo weet je altijd hoeveel punten je hebt🙂. Zelf heb ik al een keer een Nivea bodylotion en een L’oréal Paris nagellak gekocht met mijn punten (ja ik had HEEL VEEL punten). Zoals je merkt ben ik super enthousiast en  raad ik iedereen aan om zo een pas te gaan halen. Het kost niets en hoeveel moeite kost het om dat pasje te gebruiken?

Op 28 juni een kruidvatapp gelanceerd voor de iPhone (en geloof ook android). Hier kun je inloggen en daarop kun je alle aanbiedingen zien, je gespaarde punten en je gegevens. Helemaal super! want ik heb niet altijd een computer in de buurt en de normale kruidvat site werkt niet optimaal op mijn telefoon.

Heb jij al een Kruidvat extravoordeel pas? Zo ja, heb je al veel punten of heb jezelf al wat cadeau gedaan met je punten?
Fijne dag!
Liefs Nathalie

5 thoughts on “Kruidvat “Jouw Extravoordeelkaart”

Geef een reactie

