Wishlist: Trind Caring Colors – voorjaar

Wat betreft nagellak heb ik een lange verlanglijst.. Er zijn veel merken of collecties die ik nog graag zou willen hebben. Wat betreft Nederlandse merken staat bovenaan mijn lijstje de voorjaarscollectie van Trind. Ik heb 1 lak van Trind, CC108 en die bevalt mij erg goed, toen ik de voorjaarscollectie zag was ik meteen verliefd. PASTELTINTEN!!

Trind is een Nederlands bedrijf dat unieke producten ontwikkelt voor hand- en nagelverzorging gebaseerd op de natuurlijke samenstelling van de nagel.

De voorjaarscollectie van Trind bestaat uit vier pasteltinten. PRACHTIG!! Daarnaast is Trind ook nog eens goed en verzorgend voor je nagel. Twee vliegen in 1 klap dus. Ik weet van de lak die ik al heb dat hij met twee lagen mooi dekkend en glimmend is. Hopelijk zijn deze lakken in kwaliteit hetzelfde. In een potje zit 9ml en kost €9,95. Iets duurder dan normaal dus maar ik vind de prijs/kwaliteit verhouding prima.

Hieronder een foto van de lakken die bij de voorjaarscollectie horen. VLNR: bright pink (cc146), pastel pink (cc147), pastel lilac (cc148) en lavender blue (cc149).

Bron Trind.com

Zodra ik een van de lakken in mijn bezig heb komt er natuurlijk een swatch van online! Wat vindt jij van deze 4 lakken van Trind? Zou jij de kopen/dragen?

Fijne dag!
Liefs Nathalie

5 thoughts on “Wishlist: Trind Caring Colors – voorjaar

Geef een reactie

