Nailmail: Revlon Whimsical


Gister kwam ik thuis en was meteen gelukkig. Mijn nailmail uit Amerika was EINDELIJK binnen! Hier heb ik ruim 4 weken op moeten wachten. Het waren 4 hele lange weken want in dit pakketje zat een nagellak die ik al ruim een half jaar wil/moet/zal hebben.

De mensen die mij op Facebook volgen hebben het al voorbij zien komen. Ik heb namelijk 4 weken lang gewacht op een lak van het merk Revlon genaamd: Whimsical!

Voor de kenners: dit is een dupe van Deborah Lippmann “glitter in the air”.
Voor de niet kenners: foto’s volgen😀

Whimsical is een prachtige blauwe lak met allemaal verschillende glitters (klein, groot, blauw, roze/koper, zilver). In mijn ogen heeft het iets magisch.. Klinkt een beetje vreemd ik weet het, maar als je een nagellak verslaving hebt zoals ik dan begrijp je HOE verliefd je kan zijn op een nagellak.

De lak is erg dun (niet storend) en niet dekkend maar als je van jelly’s (lees: doorschijnende lak) houdt dan is Whimsical ook prachtig met drie laagjes op zichzelf. Zelf heb ik twee laagjes Whimsical over Catrice “am i blue or green” gelakt en dit geeft een mooi dekkend effect. De droogtijd is prima.

Ik heb al heel veel foto’s, blogberichten, youtubefilmpjes gezien over deze lak en was bang teleurgesteld te worden omdat ik een beetje TE enthousiast was. Gelukkig is deze boze droom niet uitgekomen want nu ik Whimsical draag ben ik nog verliefder als voorheen. PRACHTIG!

Meestal vind ik dit soort kleurtjes alleen geschikt voor de zomer maar Whimsical vind ik ook een kerst/winter kleurtje dus ik zal hem vaak gaan dragen!

Zoals ik eerder in dit berichtje vertelde is Whimsical een dupe van Deborah Lippmann’s “glitter in the air”. Hieronder wil ik je het verschil (voor zover er verschil is) laten zien.

bron onbekend

Ik zie weinig tot geen verschil.. Dezelfde soort glitters, dezelfde kleur lak en even dun. In het Revlon potje zit 14,7ml en in die van Deborah Lippmann 15ml.  Allemaal niet echt doorslaggevend.. MAAR er is 1 groot verschil wat de knoop doorhakt, dit is de prijs. “Whimsical” kost $4,99, “Glitter in the air” kost $18,00?!?! EN in Nederland zijn de lakken waarschijnlijk nog duurder omdat het Amerikaanse merken zijn (denk aan €8,- voor Whimsical en €21,- voor Glitter in the air). Door de prijs was de keuze voor mij heel snel gemaakt.

Wat vind jij van Whimsical? Heb jij hem in huis?
De grote swatch foto van Whimsical is terug te vinden onder het tabje Nailpolish Stash 

Fijne dag!
Liefs Nathalie

4 thoughts on “Nailmail: Revlon Whimsical

Geef een reactie

