Limited Edition “CUCUBA” by CATRICE

Even een Catrice update.
Er komt namelijk een GE-WEL-DIG-GE limited edition uit genaamd Cucuba.

Ik ben fan van Catrice, de prijs (€2,49) kwaliteit verhouding is prima en de lakken zijn over het algemeen prachtig. Ik ben dan ook heel veel (lees: bijna alles) lakken van Catrice.

Caribische ongedwongenheid in Havana, pastelkleurige Chevrolets en Cadillacs uit de jaren 50, betoverende salsaklanken in bars en restaurants – pure levensvreugde! De nieuwe Limited Edition “Cucuba“ by CATRICE presenteert Cubaanse allure in warmbruine en bronzen tinten, mosterdgeel, helder koraal en zacht mintgroen in augustus en september 2012.

Bron: Catrice.eu

Het is een grote Limited Edition vind ik zelf! Zie hieronder de foto’s

Ultimate nail lacquer (€2,49)
Sunny side, Reggaeton, Salsa Cubana, Havana drum & Take it mint


Loose Eye Shadow (€2,99)
Sunny Side, Reggaeton, Salsa Cubana, Havana drum & Take it mint


Liquid shimmer eye liner (€3,99)
Take it mint & Reggaeton

Soft lip colour (€3,99)
Salsa Cubana & Be all smiles

Bronzing powder (€4,49)
Brown

Wat een prachtige collectie! Prachtige mooie warme kleuren die (al zeg ik het zelf) prachtig zullen staan bij mijn bruine haar en groene ogen. Natuurlijk ben ik het meeste fan van de nagellak maar denk wel dat ik even blijf hangen bij de Loose eye shadow en de Liquid shimmer eye liner!

Wat vind jij van deze Limited Edition? Zit er iets voor je bij want je echt MOET hebben?

Fijne dag!
Liefs Nathalie

One thought on “Limited Edition “CUCUBA” by CATRICE

  1. Een paar Loose eye shadow moet ik echt hebben! De blauwe gemengd met de iets bruin tintje. Amazing! Ik ga absoluut iets in slaan & de nagellakjes zien er ook heel verleidelijk uit!

Geef een reactie

