Swatches Catrice “Coolibri” (limited edition)

Limited Edition “Coolibri” by CATRICE

Fantastisch en prachtig kleurrijk – het is een wonderlijke vogel die zijn kleine, krachtige vleugels enthousiast spreidt en boven de bloesems van prachtige exotische bloemen zweeft: de kolibrie; met de mooiste kleuren van de Amazone. De adembenemende kleuren van de kolibrie bieden inspiratie voor de contrasterende en modieuze

kleurnuances die de catwalks laten zien voor zomer 2012 – en komen tot uiting in de Limited Edition “Coolibri” by CATRICE. Zonnig geel, rijk groen, koel turkooisblauw, warm oranje-rood en fris roze nemen je mee naar de wondere wereld van de Amazone.


bron: Catrice

________________________________________________________________________

Gister (zaterdag) liep in met mijn vriendinnetje een aftandse Kruidvat binnen in Maarssendorp. Myrna waarschuwde mij al: “Ik waarschuw je alvast want het is hier altijd een grote rotzooi”. Ik wilde even snel voor een basecoat kijken die ik zocht dus vol goede moed stapte wij de Kruidvat binnen. De basecoat vonden wij niet maar de Limited Edition van Catrice: “Coolibri” vonden wij wel!! Helemaal super want ik was op deze LE aan het wachten en hier in utrecht was de LE (natuurlijk) nog nergens te bekennen! Zo deden wij 10 lakken (jup voor beide de hele LE) in het mandje en gingen wij helemaal happy naar de kassa. Myrna is namelijk net zo nagellak verslaafd als ik ben dus met haar nagel spullen kopen is geweldig!

Voordat ik doorga naar de review/swatches wil ik even 1 commentaar leveren op Kruidvat/Catrice: Doe iets aan die barcodes!! Altijd als ik Catrice lakken koopt krijgt Kruidvat ze niet gescand waardoor merendeel los moet ingevoerd worden. Nou heb ik op zaterdag alle tijd van de wereld maar het is gewoon schijt irritant!

De Coolibri lakken van Catrice kosten  €2,49 per stuk en dekken perfect met twee dunne laagjes. Vergeet bij deze lakken de basecoat niet. De lakken zijn namelijk zo fel dat als je het vergeet je binnen 5 minuten verkleurde nagels hebt. Ik heb wel iets nieuws ontdekt! Namelijk het kwastje. Sinds een tijdje zijn de kwastjes van Catrice een stuk breder en dikker maar het lijkt alsof ze hier weer op terug zijn gekomen. Zie hier het verschil:

Het bovenste kwastje is van een ouder potje, het onderste kwastje van Coolibri. De nieuwe kwastjes zijn zoals je ziet weer dunner en smaller. Maar ze lakken erg fijn! Ik ben dus erg benieuwd hoe de kwastjes van de nieuwe winter collectie eruit zullen zien.

Hieronder de swatches:

C01 – Flying High

C02 – Twist Of Lemon

C03 – Abloom

C04 – Exotica

C05 – Virgin Forest

Ik ben verliefd op de LE maar vooral op C04- Exotica vanwege de roze microshimmer in de lak en C05 – Virgin Forest omdat ik een grote zwak heb voor groene nagellak🙂

Want vinden jullie van deze LE? Heb jij hem al in huis?

Fijne dag!
Liefs Nathalie

Geef een reactie

