Essence Colour Arts (trend edition)

Over een 2 maanden ligt er een geweldige Trend Edition van Essence in de winkels!
Colour Arts! (ik lig al voor de Kruidvat te wachten)

Deze TE staat in het teken van het zelf creëren van je eigen nagellak, lipgloss of oogschaduw. Het werkt heel simpel:
1. Kies een pigment uit.
2. Meng de pigment met de Nailbase, Lipbase of Eyebase.
3. Klaar is Kees🙂

Hieronder de foto’s:

Colour Arts Pigments (€2,49)
de onderstaande kleuren komen uit in Nederland en België, er zijn meer kleuren)
Nr. 02, 04, 06
Nr. 07, 09 , 10
Nr. 11, 12, 14
Nr. 16, 18, 19
nr. 20, 03

Colour arts nail base (€1,59)
In combinatie met de pigmenten maak je jouw eigen nagellak

Colour arts lip base (€1,79)
In combinatie met de pigmenten maak je jouw eigen lipgloss.

Colour arts eye base (€1,79)
  In combinatie met de pigmenten maak je jouw eigen oogshaduw.

Colour arts multi tasker (€1,29)
Handig om te mengen.

 Colour arts mixing jars (1,29)
Kleine potjes om bijvoorbeeld een grote hoeveelheid oogschaduw te maken.

Ik vind deze trend Edition er helemaal super uit zien! Ik heb al eens zelf nagellak gemaakt met oogschaduw maar dit is wel heel makkelijk! Er zullen dus zeker wat pigment potjes in mijn kast komen. De nagellak koop ik denk ik niet, want mengen met een goedkopere lak van bijvoorbeeld de Action gaat ook prima.

Essence Colour Arts is in Nederland vanaf september 2012 en in België vanaf half augustus 2012 te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Dit is een Trend Edition en dus een tijdelijke collectie. Wees er optijd bij want op=op en ik denk dat deze collectie heel erg hard zal gaan!

Wat vind jij van deze TE? Ga jij iets van deze Trend Edition kopen?

Fijne dag!
Liefs Nathalie.

Geef een reactie

