Twilight “breaking dawn” part 2

Ik HOU van Twilight. De films vind ik geweldig en de boeken zijn nog geweldiger! Daarnaast heb ik een collega en die vind Twilight ook helemaal geweldig, altijd leuk om het met haar over Twilight te hebben (het verhaal, de mooie mannen, de spanning enz.).

Omdat ik Twilight zo gaaf vind wil ik jullie even verwennen met de teaser en trailer van de *huilt heel hard* laarste film in de reeks: Breaking Dawn part 2.

In maart kwam de teaser uit en geloof mij.. Mijn collega had deze op Facebook gegooit en toen ik de teaser zag werd ik helemaal gek.

WAT GAAF!! Dit smaakt naar meer!! Begin juni kwam de officiële trailer uit.

Sorry als ik nu als een Nerd over kom maar dat ziet er toch HELEMAAL GEWELDIG uit!! Ik kan niet wachten tot de film in de bioscoop draait. Ik hoop dan ook dat hij uitkomt op IMAX zodat ik hem in de mega zijn in Pathe Arena kan gaan kijken.

Wat vinden jullie van Twilight? Heb je de boeken gelezen en/of de films gezien?

Fijne dag!
Liefs Nathalie

One thought on “Twilight “breaking dawn” part 2

Geef een reactie

