Paar daagjes weg

Aankomende week ben ik heerlijk een hele week vrij en morgen (maandag 16 juli) ga ik een paar dagen weg!

Vanwege privé redenen heb ik niet de mogelijkheid om op vakantie te gaan maar mijn alles liefste moeder heeft mij verrast!! Namelijk met een paar daagjes weg samen met haar. Mijn moeder en ik zijn heel erg close en vind het dan ook helemaal super om weer eens een paar daagjes samen weg te gaan.

Wij gaan van maandag tot donderdag naar Drachten in Friesland. Ik ben hier nog nooit geweest maar het wordt vast super! Hopelijk is het natuurlijk een beetje lekker weer maar ach, anders vermaken wij ons ook wel. In Drachten verblijven wij in een hotelletje met alles erop en eraan, helemaal prima dus. IK HEB ER ZIN IN!

Mamma heeft 2 weken terug een boekje van Friesland gekocht met allemaal informatie. Ze zegt dat ze een hele planning heeft dus ik ben super benieuwd. Ik laat het allemaal maar op mij afkomen hahaha.

Mamma, je bent de beste!  Thanks voor deze leuke verassing en we gaan er top dagen van maken.❤ Ik hou van je!

Als ik terug kom komt er natuurlijk een berichtje online over hoe ik het heb gehad, foto’s en tips!
Ben jij wel eens in Drachten of omgeving geweest?

Fijne dag!
Liefs Nathalie

6 thoughts on “Paar daagjes weg

  1. Wat heerlijk, heel veel plezier!! Die planning kan je heel goed overlaten aan je moeder ;)! Even lekker bijkomen, GENIET er van. Dikke knuffff van mij!

Geef een reactie

