Copygram (online instagram)

Iedereen die mij een klein beetje kent (of dat nu real life of online is) weet dat ik Twitter verslaafd was, nonstop zat ik op twitter tot vervelends aan toe. Helaas na een tijdje ging de lol er vanaf. Er werd via Twitter gestookt in mijn relatie, er kwamen online ruzies en misselijk gedrag en misselijke reacties. Tijd om ermee te stoppen nu. Geloof mij, ik moest afkikken maar nu mis ik het eigenlijk helemaal niet meer. Soms moet je dingen loslaten in het leven, en het loslaten van twitter vond ik geen probleem!

Maar toen stapte mijn online liefde in mijn leven Instagram. Wat een geweldige app, leuke foto’s leuke mensen, leuke reacties, geen gehaat en heel veel meiden met de zelfde passie als ik: NAGELS!! Nu zit ik dagelijks op Instagram.. Ik neus rond, reageer op foto’s, heb leuke mensen leren kennen en zet regelmatis (meestal nagels) foto’s online.

Inmiddels zijn ook de Andriod mensen vertegenwoordigd op Instagram.. Eers teen beetje jammer (het is toch echt een Iphone app) maar nu vind ik het erg leuk/gezellig. Toch ken ik heel wat mensen die geen Instagram hebben maar toch mijn foto’s willen zien.

Dit probleem is vanaf nu opgelost door het handige Copygram!

Copygram een website waar je online mijn (http://copygr.am/nathalieswereld) Instagram account kunt zien. Al mijn foto’s, reacties, likes, mijn volgers en de mensen die ik volg. Zo hoor je er toch een beetje bij lol.

Als je Instagram heb zou ik het super leuk vinden om jou te volgen!
Heb jij Instagram? Volg ik jou al? Zo nee, laat dan jouw username hier achter.

Fijne dag!
Liefs Nathalie

3 thoughts on “Copygram (online instagram)

Geef een reactie

