Quote van de dag: Waarde

QUOTE VAN DE DAG

Als ik iets belangrijk vind ik het waarde en daarom sprak bovenstaande quote mij zo aan.

  • Ken je waarde, heb eigenwaarde en wees trots op jezelf! Dit straal je uit!
  • Laat je waarderen door anderen, dit geeft je (mij) voldoening en zelfvertrouwen.
  • Waardeer (en respecteer) een ander en kijk niet op mensen neer. Behandel een ander zoals jij behandeld wilt worden.
  • Laat gaan wat je niet waarderen kunt. Mensen en sommige dingen kun je niet veranderen. Het is heel simpel: Take it or leave it.

4 punten die erg belangrijk zijn maar waar je eigenlijk (ook ik!!) elke dag even stil bij moet staan.

Heb jij een qoute die je erg aanspreekt? Laat hem achter in een comment!

Fijne dag.
Liefs Nathalie

Geef een reactie

