The perfect bucket list

Laatst zag ik bij een blog van een meisje (ik weet helaas niet meer wie) een berichtje over het Tumblr account The perfect bucket list. Nu ben ik helemaal NIET thuis in Tumblr maar besloot een kijkje te nemen.

In het kort: Tumblr is een socialmedia website dat voornamelijk draait om foto’s (berichtjes e.d. kan ook) en mensen kunnen jouw account/pagina volgen, afbeeldingen delen (zodat het op hun pagina komt), reageren en “liken”. Ook als je geen account hebt kun je foto’s bekijken.

Het heeft mij nooit zo getrokken totdat ik het “The perfect bucket list” account tegenkwam. Dit account plaats foto’s met dingen die je je kunt/wilt doen voordat je dood gaat. Inmiddels staan er al 2660(!!!) afbeeldingen online en elke dag komen er afbeeldingen bij. Een super schattig/leuk account.

Hier een aantal voorbeelden:

Jup, ik wil een mega huis met een ronde trap waar mijn kindjes vanaf komen rennen❤.

Dit ziet er toch helemaal perfect uit!!

De 5km lopen, OOIT ga ik het doen!

Ik ben slecht in tuinieren. Maar als ik er ooit goed in word, dan wil ik een kruidentuinje.

Do i need to say more?

Dat lijkt me echt super gaaf.. Aan de andere kant ook wel link. Straks komt het terecht bij een gestoorde idioot?!

Dit hoop ik ooit eens te doen met mijn liefje. Allemaal gekke foto’s maken en dan natuurlijk ophangen in huis❤.

Omdat het kan!

Dit is toch helemaal super?? Ik krijg er echt een feel-good-gevoel van! Nu ga ik niet meteen een Tumblr account aanmaken o.i.d. maar deze pagina ga ik zeker wel volgen. Je kunt hem namelijk gewoon in je Bloglovin account zetten en zo krijg je notificaties van nieuwe foto’s die online staan!

Kende je dit account al? Wat vind je ervan?

Fijne dag!
Liefs Nathalie

3 thoughts on “The perfect bucket list

Geef een reactie

