Mijn eerste Instagram Date!!

Sinds dat ik Instagram heb zijn er een aantal mensen die ik heel veel spreek. Waaronder Rachel (beter bekend als Racheltjuh op IG en van haar websites La Familia B & Project A). En nu eindelijk was het zo ver!! Ik ging naar Den Haag om Rachel en haar gezinnetje te onmoeten. Ik kan je alvast vertellen, het was een topdag!!

Om half 12 vertrok ik van huis omdat ik om 13.00 op Den Haag Centraal zou worden opgehaald (wat een service haha!!). Het was stervens druk op het station, logisch want iedereen vertrok naar het strand. Gelukkig had ik van mijn moeder een Overgang 2-1 dagkaart gehad waardoor ik lekker eerste klas kon gaan zitten. Ik ben lekker languit in de trein gaat zitten lezen, heerlijk zo een trein met airco hahaha. Of ik zenuwachtig was? Nee absoluut niet, ik had er alleen maar heel erg veel zin in.

Precies op tijd kwam in aan in Den Haag en La Familia B stond al op ze te wachten. Na een dikke knuffel zijn we de auto in gesprongen en ik was opslag verliefd op Rachel haar dochters Niomi & Rashel, wat een schatjes!! Totaal niet verlegen en zo gezellig. ME LOVEEEEE KIDS❤. Toen we thuis aan kwamen zijn Niomi en Ronald de deur uit gegaan en zijn Rachel en ik lekker buiten gaan zitten. Rashel dook lekker het zwembad in, goh die kan duiken joh!! Oke, Rachel en ik hebben het buiten een uurtje vol gehouden en toen zijn we gillende naar binnen gegaan, SJEEEE wat was het warm!! Volgens de buurman was het 42 graden, NIET TE DOEN!!

Toen Rashel klaar was in het zwembad kwam ze lekker bij ons op de bank hangen, uiteindelijk kwam ze lekker bij mij liggen. Wat is een schatje heh?? Ik zou ook moet worden van het zwemmen hoor.

Vader en Dochter bleven iets langer weg dan gepland (1tje werden 5 uurtjes hahaha) waardoor Rachel, Rashel en ik even wat boodschapjes moesten halen. Sorry voor mijn taalgebruik maar TERING wat was het heet in de auto, 36graden!!! Zitten op het leer was bijna onmogelijk en het stuur vast houden?? Je had Rachel moeten zien hahahahaha het was echt niet te doen (had er eigenlijk een foto van moeten maken). Natuurlijk moesten we nog even achterlijk doen in de supermarkt en ben ik met mijn kop in de vriesbak gaan hangen. Correctie, ik hing er 5 seconden in waarop Rachel zei: Nath, nog een keertje daar moet ik een foto van maken HAHAHAHA. Dit is het resultaat:

Hahahaha, wat ben ik toch achterlijk. Maarja, liever achterlijk dan saai. En ik moet toegeven, het was heerlijk hahahaha!!

‘S avonds hebben we lekker gesnackt en ben uiteindelijk pas om 8 uur vertrokken. Het was een top dag, heel weinig gedaan, veel gekletst en dat was echt heerlijk lui!!

Toen ik op het station aan kwam bleek dat er geen treinen reden vanwege een defecte trein in Voorburg (ZUCHT!!). Gelukkig ging er 1 intercity naar Utrecht waar ik meteen in kon springen en was dus met een uurtje thuis.

Rachel, Ronald & Kids, jullie zijn helemaal top! Dank voor de gezelligheid en gastvrijheid. Dikke kus en hopelijk tot snel!

Fijne dag!!
Kus Nathalie

10 thoughts on “Mijn eerste Instagram Date!!

Geef een reactie

