Wat lees je graag?

Ik ben de laatste tijd een beetje inspiratieloos, dat in combinatie met tijdgebrek en niet lekker in je vel zitten in KILLING kan ik je vertellen. Daardoor had ik (begrijpelijk vind ik zelf) niet zo een zin in mijn blog.

Hierover wil ik even het volgende kwijt:
Er zijn namelijk wat mensen die boos hebben gereageerd omdat er al een tijdje niets online stond. Voor de duidelijkheid, dit is MIJN blog en MIJN vrije tijd. Ik ben “Nathalie’s Wereld” begonnen just for fun, niet om mijn werk ervan te maken of beroemd te worden. Als ik dus even geen zin heb laat ik mijn blog links liggen. Als je dat vervelend vind zoek dan alsjeblieft een andere blog op. Ik heb liever 50 lieve lezers dan 100 achterbakse. Dankjewel!  

Zo dat is er uit. Gelukkig gaat het nu weer beter en wil ik jullie (mijn lieve lezers) wat vragen.

Wat vinden jullie leuk om hier te zien/lezen?
Nagels, privé, heb je vragen? Noem het maar op!! Geef een gil, laat een comment achter en dan ga ik daarmee aan de slag!!

Ik wens je een hele fijne dag!
Liefs Nathalie

4 thoughts on “Wat lees je graag?

  1. Wat raar dat mensen boos worden omdat je niet zo vaak post. Nou sorry hoor je moet het wel leuk blijven vinden. Vind het goed van je dat je juist het even links heb kunnen laten liggen omdat je even geen tijd had en even niet zo lekker in je vel zat. En laat die mensen maar lekker boos zijn, zolang jij er maar plezier in houd.

    Ik volg je nog niet zo erg lang en weet ook niet precies waar je allemaal over heb geschreven, maar ik vind altijd de persoonlijke verhaaltjes erg leuk te lezen. En ben gek op foto,s kijken.

  2. Belachelijk dat mensen boos worden omdat je niet zo vaak heb gepost de laatste tijd, laat ze maar lekker boos zijn. Als jij het maar leuk blijft vinden om post te plaatsten hier daar gaat het om… En groot gelijk als je even niet zo goed in je vel zit en het druk hebt dat je hier niet zo veel post.

    Ik volg je nog niet echt super lang, maar vind het leuk om persoonlijke verhaaltjes te lezen en ben gek op foto,s kijken.

Geef een reactie

