Nieuwe naam, zelfde blog!!


Het is tijd voor een nieuwe start!!

Ik zat al een tijd te denken aan een nieuwe naam meer gericht op nagels en wat makkelijker blijft hangen. Aangezien ik zelf onder de tattoo’s zit vond ik Tattooed Nails een erg geschikte naam voor mij en mijn blog dus daarmee ben ik aan de slag gegaan!

Dusss…

……..

Vanaf vandaag bestaat Nathalie’s Wereld niet langer maar gaat mijn blog door als Tattooed Nails. Ook mijn andere socialmedia account zoals Facebook, Twitter en Instagram zullen doorgaan als Tattooed Nails.

Mijn blog zal verder exact hetzelfde blijven en ook niet van inhoud veranderen.

Ik zou het erg op prijs stellen als je mij weer volgt via bloglovin’ .
Follow my blog with Bloglovin

Dikke kus Nathalie

6 thoughts on “Nieuwe naam, zelfde blog!!

Geef een reactie

