#NOTD (nails of the day)

Als je mij op facebook, twitter of instagram volgt zul je regelmatig een #NOTD tegen komen. Dit houdt in: Nails Of The Day. Ik zal vanaf nu proberen wat vaker deze ook op mij blog te posten. Dit zal niet altijd heel uitgebreid zijn, maar ik doe mijn bestūüôā

De #NOTD van vandaag is een French Manicure (FM). Trouwens de eerste FM in lange tijd omdat ik het nooit durfde. Ik was namelijk al lange tijd opzoek naar een mooie roze jellypolish (doorschijnende lak) die de kleur van je nagel/nagelbed iets meer omhoog haalt zonder dat het echt opvalt. Na wat rondvragen op Instagram heb ik eindelijk de juiste gevonden, Essie Mademoiselle. 

Voor deze manicure heb ik de volgende lakken gebruikt:

V.L.N.R: Essie All In One Base; Essie Blanc, Essie Mademoiselle

Eerst heb ik een dun laagje all in one base gebruikt om mijn nagels te beschremen, daarna heb de witte randjes gelakt met Essie Blanc, Oneffenheden heb ik bijgewerkt met een kwatje en nagellak remover. Toen dit goed droog was ging er een laagje Essie Mademoiselle en om het af te maken natuurlijk een topcoat.

Sinds kort gebruik ik INM Out The Door, dit is een super snel drogende topcoat die je ook over natte lak kan aanbrengen. Ik moet toegeven, Seche Vite is nog steeds mijn groot favoriet maar die wordt zo snel dik en onbruikbaar daarom dus overgestapt naar de vijand INM en moet toegeven, hij bevalt me erg goed!! 

Wat vinden jullie van mijn #NOTD??

Fijne dag!

Kus Nathalie

2 thoughts on “#NOTD (nails of the day)

Geef een reactie

