Nielson – Beauty & De Brains

Enige tijd geleden was ik uit verveling rond aan het zappen op tv en kwam ik terecht bij een aflevering van “De Beste Singer Songwriter” terecht. Allereerst, wat een super gave show is dat!! Dit noem ik oprecht talent, zelf je song schrijven, componeren en spelen/zingen!!

Tijdens die aflevering was het de bedoeling dat de kandidaten een liedje schreven, componeerde over hun liefde voor iemand. Vervolgens moesten ze het liedje spelen en zingen in de uitzending.

Niels Littooij beter bekend als Nielson zong het liedje Beauty & de Brain. Ik vind dit liedje HELEMAAL geweldig, de beat is lekker, tekst is goed.

Luister en Geniet!!

Check Nielson zijn WebsiteYoutube, Facebook en Twitter!

Ik hoop oprecht dat we nog veel van hem gaan horen, hij is pas 22 jaar oud dus verwacht eigenlijk niet anders. Wat vind jij van dit nummer en de tvshow “De Beste Singer Songwriter”?

Fijne dag!

Kus Nathalie

One thought on “Nielson – Beauty & De Brains

Geef een reactie

