Soda nagelbadje


Van de week zag ik op de site van Marielle, Nailpolishheaven.nl een artikel over haar Sodabadje voor haar nagels. Zij gebruikt dit om de stain uit je nagellak te halen. Stain is de verkleuren van je nagels door nagellak.

Nu zijn mijn eigen nagels een beetje geel geworden dus ik dacht: Dit ga ik ook proberen!!! Zo gezegd zo gedaan. Ik ben naar de Albert Heijn gerent en heb ik een zak soda gekocht. Goh, dit kost echt geen drol! Ik was maar liefst 0,87 cent kwijt hahaha.

Toen ik thuis kwam heb ik eerst mijn oude nagellak verwijdert van mijn nagels (wel zo handig natuurlijk). Toen een schaal gepakt, daar wat soda in gedaan en vervolgens en warm water op geschonken en dan heb je een lekker badje voor je handen en nagels!

Hier een before en after foto. Dit is echt een mega stap voor mij. Ik HAAT het namelijk om mijn ‘naked nails’ te tonen omdat ik de kleur verschrikkelijk vind.

Eerlijk gezegd zie ik niet heel  veel verschil, wel zijn de lastige plekjes waar nagellak zat helemaal schoon geworden. Dat ik niet echt verschil zie vind ik niet erg omdat het sowieso HEERLIJK is om in een warm badje je handen te laten rusten, en je huid wordt heerlijk zacht! Pas wel op met wondjes, dat prikt nogal (ik spreek uit ervaring hahaha).

Heb je dit ook wel eens geprobeerd?

Fijne dag!

Kus Nathalie

5 thoughts on “Soda nagelbadje

  1. Euhm ja.. ik doe dat wel eens.hihi Vooral als ik zie als het behoorlijk gestaind is.
    Maar in mijn wekelijkse nagelbadje routine doe ik nu ook standaard een lepel soda bij🙂
    Dank je wel voor de link meis x

  2. Handig artikel! Soda werkt echt super, mijn nagels worden altijd heel vies van m’n werk en dan maak ik ook wel eens zo’n badje. Het is trouwens ook goed om wonden te ontsmetten, omdat het ontstekingsremmend werkt🙂. X

Geef een reactie

