Nailpolish Wishlist

Ik heb een hele hoop nagellak op mijn verlanglijstje staan. Hieronder een opsomming van nagellak (setjes) die ik heel heel heeeel graag zou willen hebbenūüôā

OPI PINK of HEARTS 2012.
(rond de $14 op Ebay)
Dit duosetje is speciaal voor de borstkanker maand. Niet alleen vind ik de achterliggende gedachte prachtig maar de lakjes zijn zijn ook heel erg mooi. Het setje bevat¬†2 lakjes van 14ml, “I think in Pink”, een¬†bubbelgum roze en “You Glitter Be Good To Me”, een glitter lak met zalkleurige glitters en grote roze driehoekige glitters. De glitterlak¬†kun je aanbrengen over een basiskleur.¬†

OPI So So Skullicious
(rond de $9 op Ebay)
Dit setje is speciaal voor Halloween 2012.¬† Het is ge√Įnspireerd op Dia de los Muertos (Dag¬†van de¬†Doden) wat is persoonlijk helemaal geweldig vind! Het setje bevat 4 lakjes van 3,75ml, het zijn dus mini’s. Het¬†1ste lakje, “Hi, Pumpkin!” is een pompoen oranje lak, niet echt mijn ding maar leuk voor een ailart. Het 2de lakje, ¬†“A-Rose From the Dead” is een roze lak, ME LOVEEEE PINK!! De 3de, “Mouring Glory” en¬†een zwarte lak. Ik heb nog steeds geen mooie zwarte lak gevonden en ben daarom ook mega benieuwd naar deze lak. De¬†4de en laatste lak, “Candlelight” is een gele lak en tevens de eerste gele lak die mij wel aantrekt.¬†Op ebay zie ik ook dat je er nog een klein setje nagelstickers met (ja je leest het goed) Dia De Los Muertos Skulls!! Ik ben¬†HEEL ERG¬†benieuwd!!¬†

Essie “Mirror Metallics”
(‚ā¨9,99 bij de Etos & DA)
Dit zijn 5 lakken van Essie en is een Limited Edition. Ik heb ze hier nog niet in de winkel zien liggen maar HOOP dat ze wel zullen komen. Deze LE bevat¬†5 lakken van 13,5ml en hebben allemaal een soort van metallic finish, ik heb al wat swatches online gezien en vind het¬†prachtig! “Blue Rapshody” is een licht blauwe¬†lak, “Penny Talk” een koper (peny) kleurige lak, “Nothing Else Metals” is een licht roze/paarse lak, “No¬†Place Like Chrome” een zilvere lak en¬†“Good¬†As Gold” is zoals de naam al zegt een goude lak.¬†De zilvere en paars/roze lak spreken mij het meeste aan maar¬†ze¬†zijn alle 5 van harte welkom. Op Ebay zijn ze ook te krijgen maar heb ze nog niet veel goedkoper gevonden (vanwege de verzendkosten).

ORLY “Pretty in Pink” 2012
 (rond de $11,00 op Ebay)
Ook Orly brengt 3 lakken uit ter gelegenheid van de borstkanker maand. Helemaal geweldig! Dit is geen setje en deze lakken zijn dus gewoon los verkrijgbaar. De lakken hebben een inhoud van 18ml (veel!!) en zijn alle drie glitterlakken. De 1ste “You Are Not Alone”,¬†is een¬†roze¬†glitterlak. De¬†2de “Be Brave”¬†is een¬†lak met roze¬†holografische bar glitters (staafjes). De 3de¬†lak “Embrace”¬†is een een lak met holografische glitters. Helemaal geweldig!!¬†Ik heb nog geen Orly lakken en dit zouden best wel eens de eerste kunnen worden!! Ik weet dat Prettypolish¬†Orly lakken verkoopt maar weet niet of zij deze ook gaat verkopen. Als dit zo is horen jullie dit zeker van mij!

Dit is mijn Whishlist, wat vinden jullie ervan? Zit er iets tussen wat je zeker wilt hebben?

Fijne dag vandaag!

Kus Nathalie

4 thoughts on “Nailpolish Wishlist

Geef een reactie

