#NOTD (nails of the day)

Morgen, zaterdag 22 september is het openingsevent van Etos E-xperience in Rotterdam. Mijn eerste echte uitnodiging via mijn blog is een feit. Super gaaf en ook spannend🙂.

Jullie zullen wel gelezen hebben dat ik al een paar dagen ziek ben (gelukkig niks ernstigs). Maar ookal ben ik nog ziek toch ga ik (gewapend met antigrippine, ibuprofen en puffers voor mijn longen) morgen naar Rotterdam. Ik ben heel benieuwd wat voor leuks ik ga mee maken en en volgt natuurlijk nog een logje daarover.

Zojuist heb ik mijn nagels alvast gedaan voor morgen en dit is het resultaat:

20120921-235510.jpg

Wat heb ik gebruikt:
Essie all in one Base
Models Own “Pinky/Brown” (duochrome lak)
Zwart acrylverf
Een nailart kwastje
INM Out The Door Topcoat.

Wat vind je ervan?

Heel fijn weekend!

Xxx Nathalie

Geef een reactie

