Etos E-xperience Openingsevent

Afgelopen zaterdag was het zover. Het Etos E-xperience openingsevent bij de Etos op de Hoogstraat in Rotterdam. Ondanks dat ik nog erg ziek was had ik er toch mega veel zin in. Dus vrijdag avond vroeg mij bed in zodat ik zodat ik zaterdag ochtend fris en fruitig op zou staan…. Dit viel helaas een beetje tegen dus met een bak paracetamol, antigrippine en ibuprofen ben ik toch op pad gegaan.

Altijd al advies willen hebben van een beauty-expert? Dat kan nu met de Etos E-xperience! Van 18 september tot en met 13 oktober organiseert Etos namelijk een beautytour door heel Nederland. Als jij naar de E-xperience bij jou in de buurt komt, krijg je persoonlijk advies over de laatste najaarstrends, zodat je precies weet welke look het best bij jou past. En koop je voor € 15.- aan producten? Dan ga je met een leuke verrassingstas naar huis!

Er zijn ook extra grote beauty-events: de E-xperience XL. Op de XL-events krijg je niet alleen make-up advies, maar zijn er ook experts op het gebied van huidverzorging, haarstyling, nagelstyling en geuren. Jij bent er toch ook bij?

De E-xperience events worden mede mogelijk gemaakt door Radio 10 Gold.

Lang leve twitter en Instagram. Ik had namelijk via twitter met Esmay & Lotte afgesproken. In Utrecht stapte ik bij Esmay de trein in en in Gouda stapte Lotte erbij. Grappig dat je elkaar nooit hebt ontmoet maar dat het meteen gezellig is! Toen we aankwamen zijn we snel naar de Etos gelopen, dit was iets verder dan dat we dachten maar mijn google maps heeft ons er perfect naar toe gebracht!

Toen we bij Etos aankwamen werden we keurig opgevangen en naar boven gebracht, daar was voor ons een speciale “viproom” gemaakt met lekkere hapjes en drankjes. Ik moet zeggen, alles was echt super en goed geregeld door Etos en Het PR Bureau. In de viproom kwam ik ook Kevser tegen, haar sprak ik al enige tijd op Instagram en was super leuk om ook haar en haar schoonzus in het echt te ontmoeten.

Beneden in de Etos winkel was van alles te doen. Zo kon je jouw make-up laten doen door de visagisten van Etos, L’Oréal, Rimmel en Maybeline en kon je haar, nagel en geur advies krijgen van verschillende merken zoals Andrelon, ROC en Trind. Ook waren er veel leuke aanbiedingen op beautyproducten. Alles in het teken van de nieuwe Petrol trend. Buiten was er een groot podium van Radio 10 Gold, Som Sebastian praatte alles erg leuk aan elkaar (en gaf mij super haaradvies) en naast een modeshow gaven Glennis Grace en Ben Saunders beide een super goed optreden.

Hieronder een “sfeerimpressie” van de leuke dag. Alle credits van de foto’s gaan naar Het PR Bureau, Lotte, Esmay en Kevser. Mijn foto’s zijn namelijk ALLEMAAL bewogen.

De VIP Room!

Lekkere drankjes

Heerlijke hapjes

Als een groupie bij de VIP Ruimte van Ben Saunders😛

De goodiebag die Esmay won door een vraag aan Rob Sebastian te stellen.

Samen met de meiden (Ik – Esmay – Lotte)

De mooie Kevser (en haar prachtige haar!!)

Actie foto😛

Nagel#NOTD

Tom Sebastian praat alles leuk aan elkaar😀

Glennis Grace, wauww wat is zij toch goed!

Tom Sebastian en ik.

Makeup wordt gedaan door Clayton Lesie van Maybeline

Ik kan wel wennen aan iemand die mijn makeup doet🙂

Het resultaat. Prachtig! (door Clayton Leslie)

Optreden door Ben Saunders.

De super meiden van het Etos team

Modeshow met kleding van WE

Met Glennis Grace (wat is het een lieve vrouw!)

Samen met Ben Saunders (ik vond hem een beetje chagrijnig, later las ik op zijn  twitter dat hij ziek was, het is hem dus vergeven)

 Ondanks dat ik ziek was heb ik een super dag gehad. Esmay, Lotte, Kevser, jullie zijn topmeiden! Hoop jullie snel weer ergens tegen te komen. 

Fijne avond
xxx Nathalie

8 thoughts on “Etos E-xperience Openingsevent

Geef een reactie

