IG (vreetfestijn) Meeting


De mensen die mij volgen of een beetje kennen weten dat ik Instagram (ook wel IG genoemd) verslaafd ben. Dag en nacht zit ik op IG en neus ik door iedereen zijn foto’s.

Instagram is een gratis softwareprogramma (app) om foto’s gemaakt met bijvoorbeeld een mobiele telefoon uit te wisselen. Gebruikers kunnen er foto’s mee maken, ze digitaal filteren en uitwisselen op sociaalnetwerksites, zoals die van Instagram zelf. Instagram levert in tegenstelling tot de standaard langwerpige foto’s van mobiele telefoons (met een beeldverhouding van 4:3) vierkante foto’s af, net als de Kodak Instamatic en de Polaroidcamera.

Het programma werd aanvankelijk ondersteund voor de iPhone, iPad en iPod touch. Vanaf april 2012 werkte het ook op cameramobieltjes met Android versie 2.2 of later. Instagram wordt verspreid via de iTunes App Store en Google Play.
Bron: Wikipedia

Afgelopen zaterdag  29 september was het de dag van de Instagram Meeting (of beter gezegd vreetfestijn) die ik samen met Rachel had georganiseerd. Rachel en Ronald waren zo lief om hun huis beschikbaar te stellen (dank daarvoor!!). Ik was al om 9.30 op pad om op tijd in Den Haag te zijn zodat ik samen met Rachel de laatste dingetjes te kunnen doen/halen. Natuurlijk eerst even een kop koffie gehaald bij de Starbucks, anders functioneer ik niet hahaha. 
Het was de bedoeling dat iedereen wat lekkers te eten zou meenemen en dat idee is goed geslaagd. Om 12 uur kwamen de eerste mensen binnen en al snel zat het hele huis vol, niet alleen met mensen maar ook met eten. SJEEE wat hadden we veel. Ik was gelukkig helemaal niet zenuwachtig (heb daar nooit zo last van) en was natuurlijk helemaal super om Rachel en Gonny weer te zien/knuffelen, wat zijn het toch lieverds!!


Wat hadden we te eten?
Een geweldige IG Meeting Taart door Helma (de moeder van Gonny)
Cupcakes door Gonny
Sushi gemaakt door Ronald
Arabische koekjes/hapjes gemaakt door Amani
Kwarktaart gemaakt door Larissa
Snoep in cupcake vormpjes gemaakt door Joyce
Hartige hapjes door Theresa
Kip/gehakt pasteitjes gemaakt door mijzelf

We hebben letterlijk alles door elkaar gegeten en echt alles was overheerlijk. Ik zat bommetje vol maar tot mijn grote verbazing niet misselijk. Ik geloof dat ik niet alleen voor mijzelf spreek als ik zeg dat we een TOPDAG hebben gehad. Iedereen (ook de kids) had het naar zijn zin en het was mega gezellig. Lekker veel gekletst (kippenhokkk). Ook Apple was goed vertegenwoordigt waauwww wat waren er veel iPhones hahaha.


Samen met Joyce heb ik rond half 7 de trein richting Groningen gepakt, deze stopte in Utrecht dus dat kwam mooi uit. Samen nog lekker gekletst in de trein en natuurlijk even een foto gemaakt. Super leuk want aankomend weekend ga ik naar het hoge noorden (Veendam) om Joyce en haar zoon Aron te ontmoeten. Hier heb ik MEGA veel zin in :-) 

Moe maar voldaan kwam ik thuis en ben ik lekker op de bank geploft. Ik had nog een doggybag meegekregen dus dat heb ik zondag als ontbijt opgegeten lol.
Ontbijt voor zondag ochtend🙂

Lieve Rachel, Ronald, Gonny, Helma, Joyce, Theresa, Amani, Larissa en kids bedankt voor deze top dag! Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als ik.

Dikke kus Nathalie

7 thoughts on “IG (vreetfestijn) Meeting

  1. lieve schat jij ook bedankt voor alles en voor het meehelpen😉😀 we hebben een topdag gehad ook en heb het zo naar me zin gehad!!! en roon natuurlijk ook!! hihi
    dikke kus moppie LY

  2. Ben bij vele van jullie al dit blogje tegen gekomen, en toch leuk om het hier weer te lezen. Leuk dat het zo,n geslaagde dag is geworden. En veel plezier volgend weekend in het mooie hoge noorden.

  3. Pingback: Logeren!! « Tattooed Nails

Geef een reactie

