Essence: The Twilight Saga – Breaking dawn

Mag ik even heeeeeel heeeel heeeeeeel hard gillen?? Ik ben namelijk (samen met mijn collega) groot Twilight fan. We hebben alle boeken gelezen en kunnen niet wachten op de laatste film.

Elke week kijk ik even op Essence website en neus ik het internet af naar nieuwe Limited of Trend Edditions, en wat kwam ik tegen…. Een nieuwe limited Twilight collectie!! De kenners weten dat in november 2010 de “The Twilight Saga – Eclipse Collection” in de winkels lag (genaamd naar de film), nu kunnen wij er dus een nieuwe aan toevoegen: “The Twilight Saga – Breaking Dawn”!! Geloof mij, ik heb even door het huis gedanst!!

De “The Twilight Saga – Breaking dawn” Limited Edition zal in november in de winkels liggen. Hieronder een overzicht welke producten er in de Limited Edition zitten:

Nailpolish (€1,99)
01 Jacob’s protection, 02 Alice had a vision – again,
03 A piece of forever, 04 Edward’s love

Loose pigments eyeshadow
(€2,59)
01 Jacob’s protection, 02 Alice had a vision – again,
03 A piece of forever, 04 Edward’s love

Liquid glitter eyeliner (€2,39)
01 Alice had a vision – again, 02 Jacob’s protection

Lipstick (€2,59)
03 A piece of forever

Lipgloss (€1,99)
01 Alice had a vision – again,  02 Renesmee red

Shimmer powder (€2,99)
Bella’s secret

Blush (€2,89)
02 Renesmee Red

De film Breaking Dawn part 2 zal op 13 november gaan draaien in alle bioscopen! Pathe gaat zelf marathons houden in verschillende grote steden waarbij je ALLE films (5 stuks) kunt gaan zien. Misschien ga ik erheen, maar twijfel nog een beetje, van 14.00 tot 02.00 is toch wel erg lang! Klik hier voor meer informatie over de Pathe Twilight marathon. Hieronder de trailer! Zwijmel je even met mij mee??

Wat vind jij van de Limited Edition en Twilight? Heb je de films gezien of de boeken gelezen?

Fijne dag!
xxx Nathalie

One thought on “Essence: The Twilight Saga – Breaking dawn

  1. ik ben ook helemaal gek van twilight, en kan niet wachten totdat de nieuwe film in de bios te zien is ♥ bij ons in de bios hebben ze zelfs een voorpremiere, op 12 november gaan ze de film laat draaien geloof om 23.00 uur begint ie dan.. ben aan het twijfelen om te gaan😉
    maar deze collectie nagellak en misschien zelfs de lipstick wil ik heeeeel graag🙂 dus dat word de schappen in de gaten houden..

    xx

Geef een reactie

