Logeren!!

Nog 8 uurtjes werken en dat is het zover….
Einde van de middag reis ik naar Veendam in het hoge noorden!!

Ik ga namelijk een heel weekend bij Joyce van mamajoyce.nl logeren! 2 weken terug vertelde ze mij dat haar manentje een weekendje wegging en dat ze het spannend vond om alleen thuis te zijn (hier heb ik trouwens ook altijd last van). Dus stelde ik met een gekke bek voor: Ik wil wel op bezoek komen en Joyce leek dat (gelukkig haha) een goed idee. We hadden afgesproken dat als het zou klikken op de IG meeting ik het weekend zou komen logeren. Naja je hebt het vast wel gelezen, het klikte harstikke goed en we hadden het super gezellig dus vanmiddag ga ik richting Veendam!!

Het is een reis van bijna 3 uur maar dat heb ik er wel voor over. Ik kruip gewoon met een Burger King menu en een boek (naja tablet) de trein in en merk het wel als ik er ben. We even opletten natuurlijk want moet overstappen in Amersfoort en Groingen. Gelukkig ben ik op beide stations wel eens geweest dus ik ken de weg🙂

Ik heb er VRESELIJK veel zin in om Joyce weer te zien en om haar zoon Aron te ontmoeten. Het wordt vast een heerlijk weekend. Joyce, tot vanavond!!
Fijne dag vandaag.
xxx Nathalie

8 thoughts on “Logeren!!

Geef een reactie

